Vergroot uw winkans met deze gouden tips van Rogier den Dekker

Rogier den Dekker is een van de vertrouwde stemmen van de drafsport, zowel op de lange- als de kortebaan. Ook in Heemskerk verzorgt hij a.s. donderdag, samen met zijn collega Martin de Waal, het commentaar. Rogier is ook een kenner van de sport: vorig jaar beloofde hij tijdens de jaarvergadering te zullen voorspellen welke paarden volgens hem in elk geval niét zouden winnen, zodat de aanwezige leden daar hun voordeel mee konden doen bij het afsluiten van hun weddenschappen. Er bleven maar 8 kanshebbers over… en een daarvan, Casanova, won vorig jaar inderdaad. Nu vanmiddag de deelnemende paarden voor donderdag 7 september a.s. bekend zijn geworden, heeft Rogier opnieuw zijn voorspelling klaar. Welke paarden kunt u wat hem betreft wegstrepen om maximale winstkansen te hebben?

“Wie gaan er donderdag niet winnen? Ik ben redelijk zeker van: 2-4-6-7-9-12-17-18-19-20-22-24. Maar dan moet ik er nog vier bij gaan bedenken… 😉 Vooruit dan maar, al voelen deze niet helemaal lekker! 8-10-15-16”

Tot zover de 16 afvallers van de 24 deelnemende paarden. De conclusie van Rogier: “Concreet betekent dat de winnaar in mijn optiek uit de volgende acht paarden zal komen. 1-3-5-11-13-14-21-23.” Zijn toelichting:

Mijn winnaar: 21 Cattiva Byd
Eerste uitdager: 11 Southwind Raptor
Speciaal geprepareerd: 3 Contador
Plaatspaard: 14 Calistokingsdeep
High Roller: 13 Doc Holiday
Span in vorm: 5 Dutch Buitenzorg en Djimmy
De gunfactor: 1 Fleur Swagerman
De sneaky bastard: 23 Diesel Scott

Doe er uw voordeel mee. Zet tijdig in bij de totalisatorkassa’s op de baan, of via de website van Runnerz.