Ledenkaarten zijn onderweg

De ledenkaarten worden dit jaar via Sandd verstuurd. Wij hebben gekozen voor een andere verspreider omdat er de afgelopen jaren herhaaldelijk klachten waren over de bezorging van de kaarten. Hopelijk gaat het nu beter: volgens planning kunt u de ledenkaarten op vrijdag 10 augustus –daags na de harddraverij van Beverwijk– in de bus verwachten. Mocht dit niet het geval zijn, stuurt u dan een e-mail naar info [at] harddraverijheemskerk.nl zodat we kunnen nagaan of er iets is misgegaan.

N.B. Voor het eerst zit er aan de ledenkaarten géén bon voor een gratis programma. Tijdens de Jaarvergadering van 15 mei jl. zijn de aanwezige leden ermee akkoord gegaan dat de programma’s dit jaar gratis worden uitgedeeld, ook aan niet-leden die daar belangstelling voor hebben. De entreeprijs voor niet-leden is daarom verhoogd naar € 4,00. De voor leden ongewijzigde contributie van € 5,00 geeft –ook ongewijzigd– toegang aan twee personen (d.m.v. de aangehechte partnerkaart).