Kijk naar ‘De Dag van de Harddraverij’ in de serie ‘Geen Volk, Toch Feest’

Het jaar 2020 gaat de geschiedenis in, en zal decennialang herinnerd blijven als het jaar zonder Volksfeest. De Harddraverijvereniging en het Wielercomité hebben de handen ineengeslagen om de kermisweek tóch een beetje feestelijk te beleven. Onder het motto ‘Geen Volk, Toch Feest’ is een serie van 6 thema-televisieprogramma’s geproduceerd. Deze zijn van zondag 30 augustus tot en met vrijdag 4 september 2020 uitgezonden op Omroep Heemskerk. Bekijk hierboven de donderdaguitzending en geniet van de beelden van onder meer de draverijen van 2018 en 2019 én interviews met een aantal markante draverijliefhebbers.

De andere programma’s in de serie kun je uiteraard ook terugkijken:
Aflevering 1 ‘De Dag van de Wielerronde
Aflevering 2 ‘Wielerronde: The Day After
Aflevering 3 ‘De Stilte voor de Storm
Aflevering 4 ‘De Dag van het Eerste Deuntje
Aflevering 5 ‘De Dag van de Harddraverij‘ (zie ook hierboven)
Aflevering 6 ‘De Dag van het Laatste Kreuntje

De prijsvraag die in elke aflevering is opgenomen loopt nog tot en met zondag 13 september 2020. Wie zondag vóór middernacht alle 6 goede antwoorden op de dagvragen instuurt naar tv@omroepheemskerk.nl maakt kans op € 150 (1e prijs), € 100 (2e prijs) of € 50 (3e prijs) aan horecabonnen, te besteden bij een van de onderstaande horecabedrijven:

American Bar
Brasserie 38