Prijswinnaars ‘Geen Volk, Toch Feest’ zijn bekend

De prijsvraag ‘Geen Volk, Toch Feest’ heeft maar liefst 142 inzendingen opgeleverd. In totaal 116 mensen hadden alle 6 de antwoorden goed en uit deze groep kanshebbers heeft notaris Aldo van Commenée woensdagmiddag 16 september de 3 prijswinnaars getrokken:

Dit zijn de winnaars:

1e prijs (€ 150 aan Heemskerkse Horecabonnen): Anda van Dijk

2e prijs (€ 100 aan Heemskerkse Horecabonnen): Wil Mooij-Scheerman

3e prijs (€ 50 aan Heemskerkse Horecabonnen): Peter en Candice van Kan

De prijswinnaars hebben persoonlijk bericht gekregen en krijgen hun prijzen zo snel mogelijk overhandigd.

Het bestuur van de Stichting Wielercomité Heemskerk en de Harddraverijvereniging bedanken iedereen voor het kijken, voor de vele leuke reacties en complimenten die we hebben mogen ontvangen. Verder dank aan alle geïnterviewden, de horeca en andere bedrijven voor de leuke ontvangst en in het bijzonder Kitty en Gabe van der Zwaag en Hans Janssen van Omroep Heemskerk, voor hun tomeloze vrijwillige inzet om dit gezamenlijke project van de Wielerronde en de Harddraverij te helpen realiseren. Dankzij hen hebben we in 2020 weliswaar ‘Geen Volk’, maar toch een beetje feest gehad.