Heemskerkse Club van 100: 4 aandelen vol!

Al 48 liefhebbers hebben ingetekend op de Heemskerkse Club van 100, waarmee het lidmaatschap van de Harddraverijvereniging wordt gecombineerd met het ‘mede-eigenaarschap’ van Stal De Gele Kanaries, een grote draversstal met 20 paarden die niet alleen op de kortebaan maar ook op de langebaan en op de grasbanen starten. Eén vol aandeel in De Gele Kanaries kost € 1.200 per jaar, maar de Harddraverijvereniging verdeelt deze in 12 deeltjes van € 100 per jaar zodat het voor iedereen haalbaar en betaalbaar is om te ervaren hoe het is om je eigen paarden toe te juichen, en een weddenschap af te sluiten op de koersresultaten. Met 48 enthousiaste kortebaanliefhebbers in Heemskerk hebben we nu dus 4 volledige aandelen in de stal voor het hele seizoen 2024-2025 (van 1 mei 2024 t/m 30 april 2025).

Voor elk aandeel spant De Gele Kanaries zich in om een starter in te schrijven, zodat Heemskerk zich –ijs en weder dienende– mag verheugen op vier Gele Kanaries aan te start, het maximale aantal dat reglementair wordt toegelaten van dezelfde eigenaarsstal. Intentie is dat de absolute crack van De Gele Kanaries, Meghan Flevo (foto), in Heemskerk voor het eerst op de kortebaan te zien zal zijn.

Intekenen kan nog wel: er is nog één reserveplek beschikbaar. Een vijfde aandeel wordt afgenomen als er vrijwel zeker 12 aanmeldingen zijn. Er wordt in dat geval een wachtlijst opgesteld, dus meld je hiervoor vrijblijvend aan als je hiervoor belangstelling hebt.

Check regelmatig ons nieuws!