Lid worden

Dat u lid wilt worden van de harddraverijvereniging is een geweldige ingeving! We hopen dan ook dat u zich nu direct aanmeldt: echter, uw rekening wordt pas in mei 2019 belast want voor de draverij van dit jaar is de inschrijving gesloten. De ledenkaarten zijn gedrukt en liggen inmiddels bij onze leden thuis. Het is dus helaas niét meer mogelijk u voor dit jaar nog als lid te noteren en in de verzending op te nemen.

Het goede nieuws: u hoeft ook dit jaar niet in de rij te staan voor de kassa’s. Koop uw kaarten in de voorverkoop bij Gelukszaak Bekker, Deutzstraat 33 in Heemskerk. U betaalt daar slechts € 3,50 per toegangsbewijs (op de baan € 4,00). Mét korting sneller binnen!

Nooit meer in de rij staan voor de kassa’s? Word nu lid.

Het lidmaatschap kost (sinds 2013 ongewijzigd) € 5,00 per kalenderjaar. Het kan alleen worden aangegaan als u hiervoor een incassomachtiging afgeeft en ons toestemming geeft uw gegevens digitaal op te slaan (uitsluitend voor intern gebruik, deze gegevens zullen niet gepubliceerd worden, noch doorgegeven/verkocht aan derden). Als lid ontvangt u medio augustus een entreebewijs voor uzelf en voor uw partner en een tegoedbon voor het programmaboekje voor de komende draverij. Incasso van de contributie vindt plaats rond eind mei van het lopende jaar.

Aanhef
De heerMevrouw

Voorletters

Achternaam