Aanmelding ‘Heemskerkse Club van 100’

De ‘Heemskerkse Club van 100’ is hét superlidmaatschap voor de échte kortebaanliefhebber. Je lidmaatschap van de vereniging is volledig inbegrepen, en bovendien word je een jaar lang mede-eigenaar van 20 harddravers van De Gele Kanaries, die bij verschillende toptrainers op stal staan. De jaarbijdrage is €100 (iedere 12 Club van 100-leden zijn samen goed voor een volledig aandeel in De Gele Kanaries t.w.v. €1.200, inmiddels zijn 4e Heemskerkse aandelen volgeplaatst!)

Er is nu een wachtlijst aangemaakt voor nieuwe intekenaars: zodra er weer 12 nieuwe Club van 100-leden in zicht zijn, wordt een nieuw aandeel afgenomen. Tot die tijd is de aanmelding vrijblijvend en wordt uiteraard geen €100 geïncasseerd.

Als het eenmaal zo ver is, zijn die €100 overigens geweldig goed besteed:

• Lidmaatschap van de vereniging incl. 2 gratis entreekaarten;
  • Hoe meer ‘clubleden’ des te meer paarden aan de start van De Gele Kanaries;
  • Je deelt mee in het prijzengeld van alle 20 paarden in alle koersen (korte- en langebaan);
  • We organiseren een Meet&Greet met de trainer(s)/rijder(s) op de harddraverij;
  • Bij winst ga je natuurlijk op de winnaarsfoto!

De contributie wordt begin juni via automatische incasso geïnd. Als je je aanmeldt voor de ‘Heemskerkse Club van 100’ ben je mede-eigenaar van 1 mei 2024 t/m 30 april 2025 (en in 2024 uiteraard ook gewoon lid van de vereniging). Voor de automatische incasso moet je in onderstaand formulier akkoord geven.