Sponsorpakketten

Sponsorpakketten Harddraverij Heemskerk 2023

1. Programmasponsoring – € 75 excl. BTW

Full colour-advertentie 110×45 mm in het wedstrijdprogramma. Oplage 2.500 exx. Hiermee bereikt u iedereen die actief de wedstrijd volgt en/of inzet tijdens de paardenkoers.

2. Paardsponsoring – € 150 excl. BTW

Als paardsponsor wordt u, mogelijk samen met een medesponsor, gekoppeld aan één van de deelnemende paarden. De bedrijfsnaam wordt bij het betreffende paard vermeld in de ritindeling, die is opgenomen in het wedstrijdprogramma (oplage 2.500 exx.). Bovendien worden de sponsornamen door de baanspeakers omgeroepen en op de grote videoschermen rondom de baan getoond tijdens de ritten van het gesponsorde paard. Hiermee bereikt u het brede publiek rondom het parcours.

3. Videosponsoring – € 250 excl. BTW

Videospot (zonder geluid) van 15 sec. die gedurende het evenement in een carrousel wordt vertoond op de megaschermen langs de baan: tientallen malen te zien voor alle bezoekers.Extra: 2 entreebewijzen voor de bestuurstent.

4. Hoofdsponsoring

Op basis van individuele afspraken.

5. Themasponsoring – bijdragen in natura

Met een aantal gewaardeerde sponsors hebben wij afspraken over bijdragen in natura, zoals de sierdeken voor het winnende paard (Autobedrijf Marco Timmer) en de erekrans voor de winnaar (De Ruyter Bloemisten).

6. Een jaar mede-eigenaar van 20 harddravers

Wilt u écht het hele jaar plezier hebben van uw kortebaansponsoring, koop dan voor 1 jaar een aandeel ‘De Gele Kanaries’ (€1.050 excl. BTW) of één of meer ‘partjes’ van € 100 per jaar. U bent dan mede-eigenaar van 20 harddravers, die deelnemen aan talloze koersen op zowel de lange- als kortebaan. U deelt mee in het prijzengeld en bent welkom voor een Meet&Greet met de trainer(s)/rijder(s) en wordt het hele jaar op de hoogte gehouden van de verrichtingen van ‘uw Kanaries’. Superleuk en spannend. Let wel: met deze optie sponsort u niét de Heemskerkse harddraverij, maar de drafsport in het algemeen; wij hopen dus dat u deze variant kiest in combinatie. Hier leest u er meer over (we bieden dit aan voor individuele leden à €100 per jaar per 1/12 aandeel; als sponsor met een volledig aandeel krijgt u een BTW-factuur, evt. aftrekbaar als relatiegeschenk).

Wilt u zich als sponsor profileren tijdens de drukstbezochte kortebaandraverij van Nederland? Vult u onderstaand formulier in en wij nemen snel contact met u op om e.e.a. met u af te stemmen