Sponsormogelijkheden

De Heemskerkse Harddraverij is bij mooi weer steevast de drukstbezochte kortebaandraverij van Nederland. Bij goed weer staan er jaarlijks bijna 10.000 enthousiaste bezoekers langs de baan. Zelfs bij de editie van 2018, die door zware regenval met vele uren vertraging begon, bleven vele duizenden trouwe kortebaanfans tot en met de huldiging van het winnende paard toen inmiddels de duisternis was ingevallen. In 2019 scheen gelukkig weer de zon en werd op 5 september onder ideale omstandigheden op een bomvolle Marquettelaan de 94e kortebaandraverij van Heemskerk verreden. Het succes is een stimulans voor onze vereniging met bijna 1.800 leden, maar legt ook steeds meer financiële druk op de organisatie. Daarom bieden wij bedrijven uitgebreide mogelijkheden om zich als sponsor te profileren langs de baan van hét Heemskerkse evenement van het jaar.

Sponsorpakketten Harddraverij Heemskerk 2019

1. Programmasponsoring – € 65 excl. BTW
Full colour-advertentie 110×45 mm in het wedstrijdprogramma. Oplage 2.500 exx. Hiermee bereikt u iedereen die actief de wedstrijd volgt en/of inzet tijdens de paardenkoers.

2. Paardsponsoring – € 150 excl. BTW
Als paardsponsor wordt u gekoppeld aan één van de deelnemende paarden. De bedrijfsnaam wordt bij het betreffende paard vermeld in de ritindeling, die is opgenomen in het wedstrijdprogramma (oplage 2.500 exx.). Bovendien worden de sponsornamen door de baanspeakers omgeroepen en op de grote videoschermen rondom de baan getoond tijdens de ritten van het gesponsorde paard. Hiermee bereikt u het brede publiek rondom het parcours.

3. Videosponsoring – € 250 excl. BTW
Videospot (zonder geluid) van 15 sec. die gedurende het evenement in een carrousel wordt vertoond op de megaschermen langs de baan: tientallen malen te zien voor alle bezoekers. Extra: 2 entreebewijzen voor de bestuurstent.

4. Hoofdsponsoring
Op basis van individuele afspraken.

5. Lead sponsorship
Voor het lead sponsorship heeft onze vereniging een meerjarige overeenkomst met Rabobank IJmond.

6. Themasponsoring – bijdragen in natura
Met een aantal gewaardeerde sponsors hebben wij afspraken over bijdragen in natura, zoals de sierdeken voor het winnende paard (Autobedrijf M. Timmer) en de erekrans voor de winnaar (De Ruyter Bloemisten).

Wilt u meer weten? Mail ons op info@harddraverijheemskerk.nl